KSIĄŻKA
100 lat "Harvard Business Review" [KSIĄŻKA]

6499

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 9 godzin 13 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 512
Okładka twarda
Opis Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review\" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą. Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem \"Harvard Business Review\", czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
EAN 9788383380636
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-09-26
ISBN 978-83-8338-063-6
Autor Opracowanie zbiorowe
Rok wydania 2023
Ilość stron 512
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 150 x 225 x
Długość (razem z opakowaniem) 250
Szerokość (razem z opakowaniem) 130
Wysokość (razem z opakowaniem) 30