KSIĄŻKA
100 Rzeczy, Które Każdy Projektant Powinien Wiedzieć o Potencjalnych Klientach - Weinschenk S.M. [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor WEINSCHENK S.M., Susan Weinschenk
Ilość stron 256
Okładka miękka
Opis
  • Kod wew.: 171976
  • Autor: WEINSCHENK S.M.
  • Miejsce i rok wydania:2013
  • Ilość stron:256
  • Oprawa:MIĘKKA
  • Wymiary:168X237
  • ISBN: 978-83-246-6283-8
  • Kod EAN: 9788324662838

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów! Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów. Jak przykuwać uwagę na stronie WWW? Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć? Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok? Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje? Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia? Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami? Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień? Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta? Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


  • Autor: Susan Weinschenk
  • Wydawnictwo: Helion
  • Kategoria: Informatyka
  • Rok wydania: 2013
  • Ilosc stron: 256
  • Oprawa: Miękka
  • Wymiary: 168x237
  • ISBN: 978-83-246-6283-8
  • Kod EAN: 9788324662838
  • Data premiery: 2013-06-28

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów! Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów. Jak przykuwać uwagę na stronie WWW? Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć? Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok? Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje? Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia? Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami? Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień? Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta? Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!

EAN 9788324662838
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-246-6283-8
Autor WEINSCHENK S.M., Susan Weinschenk
Rok wydania 2013
Ilość stron 256
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 168x237