KSIĄŻKA
3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Grafika komputerowa
Seria Vademecum profesjonalisty
Autor Rob Polevoi
Ilość stron 800+16
Okładka miękka
Opis
Książka "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" to prosty i zrozumiały przewodnik zawierający informacje wykraczające poza wiadomości, które można znaleźć w standardowych podręcznikach. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o najnowszych dokonaniach w dziedzinie trójwymiarowej grafiki komputerowej. Ilustracje i komunikatywny język pozwolą "bezboleśnie" wejść w świat programu 3D Studio MAX. Zaawansowane techniki, takie jak rendering, oświetlenie i praca z teksturami zostały poparte przykładowymi ilustracjami zamieszczonymi w Galerii.

"3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" wskaże ci, jak:

  • obsługiwać i dostosowywać do własnych potrzeb interfejs programu 3D Studio MAX;
  • korzystać z dającej ogromne możliwości listy modyfikatorów;
  • projektować składające się z niewielkiej liczby wielokątów modele dla gier i innych tego typu zastosowań;
  • tworzyć interesujące efekty atmosferyczne i renderingowe;
  • projektować szkielet postaci z zastosowaniem kinematyki odwrotnej;
  • stosować organiczne powierzchnie sklejane (patch) i obiekty typu NURBS;
  • precyzyjnie odwzorowywać realistyczne tekstury na powierzchnie trójwymiarowe;
  • tworzyć i edytować animacje w oknie Track View;
  • edytować renderowane animacje za pomocą modułu Video Post.
Płyta CD-ROM zawiera ponad 250 plików MAX-a ilustrujących ćwiczenia opisane w książce i obejmujących pełen zestaw narzędzi MAX-a wraz z odpowiednimi plikami graficznymi.
EAN 9788371972454
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2001-02-16
Tytuł oryginalny 3D Studio MAX R3 in Depth
ISBN 83-7197-245-8
Seria Vademecum profesjonalisty
Autor Rob Polevoi
Tłumaczenie zbirorowe
Wydawca Helion
Ilość stron 800+16
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5