KSIĄŻKA
3D Studio MAX. Czarna księga animatora [KSIĄŻKA]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Seria | Czarna księga |
Autor | S. Kennedy, G. Maestri, R. Frantz |
Ilość stron | 624 |
Okładka | miękka |
Opis |
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również -- a może nawet przede wszystkim -- wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko. Poruszać obiektami możemy w sposób bardzo prosty, wprowadzając odpowiednie animowane transformacje lub wykorzystując pola sił (space warps), czy gotowe kontrolery animacji (animation controllers). Animacje tworzymy w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Tworzenie animacji różni ną się od zwykłej, modelarskiej pracy. Nie wystarczy zaplanowanie wyglądu obiektów, należy zaprojektować ich ruchy i wzajemne powiązania czasowe. Jeśli czytając książki "3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty" brakowało Ci praktycznych przykładów, to jest to książka dla Ciebie. Kolejne rozdziały są w zasadzie osobnymi praktycznymi przykładami, których przerobienie pozwoli Ci poznać tajniki animacji. |
EAN | 9788371970290 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 1998-07-20 |
Tytuł oryginalny | Inside 3D Studio MAX Vol. III |
ISBN | 83-7197-029-3 |
Seria | Czarna księga |
Autor | S. Kennedy, G. Maestri, R. Frantz |
Tłumaczenie | Maciej Pasek |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 624 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |