KSIĄŻKA
3D Studio MAX. Czarna księga animatora [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Grafika komputerowa
Seria Czarna księga
Autor S. Kennedy, G. Maestri, R. Frantz
Ilość stron 624
Okładka miękka
Opis

3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również -- a może nawet przede wszystkim -- wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko. Poruszać obiektami możemy w sposób bardzo prosty, wprowadzając odpowiednie animowane transformacje lub wykorzystując pola sił (space warps), czy gotowe kontrolery animacji (animation controllers).

Animacje tworzymy w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Tworzenie animacji różni ną się od zwykłej, modelarskiej pracy. Nie wystarczy zaplanowanie wyglądu obiektów, należy zaprojektować ich ruchy i wzajemne powiązania czasowe.

Jeśli czytając książki "3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty" brakowało Ci praktycznych przykładów, to jest to książka dla Ciebie. Kolejne rozdziały są w zasadzie osobnymi praktycznymi przykładami, których przerobienie pozwoli Ci poznać tajniki animacji.

EAN 9788371970290
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 1998-07-20
Tytuł oryginalny Inside 3D Studio MAX Vol. III
ISBN 83-7197-029-3
Seria Czarna księga
Autor S. Kennedy, G. Maestri, R. Frantz
Tłumaczenie Maciej Pasek
Wydawca Helion
Ilość stron 624
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5