KSIĄŻKA
3D Studio MAX. Matrix - jak to zrobić? [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Grafika komputerowa |
Autor | Piotr Wysocki |
Ilość stron | 152 |
Okładka | miękka |
Opis |
Książka ta jest przeznaczona zarówno dla osób, które stawiają dopiero pierwsze kroki w pracy z programem 3D Studio MAX , jak i dla tych, które zetknęły się z nim już wcześniej. Zostały w niej bardzo przystępnie opisane praktyczne przykłady animacji filmowych efektów specjalnych, co daje dużą satysfakcję z nauki. W ćwiczeniach Autor wykorzystuje swoje doświadczenie w fotografii -- jego uwagi przydadzą się osobom, które potrafią już wykonać scenę, ale wciąż mają problemy z jej prawidłowym oświetleniem. Książka szczegółowo opisuje kolejne etapy pracy. Korzystanie z tych wskazówek pozwoli Wam sprawnie wykonać podobne dzieło za pierwszym razem i uniknąć wielu niepotrzebnych błędów. |
EAN | 9788371974212 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2001-06-18 |
ISBN | 83-7197-421-3 |
Autor | Piotr Wysocki |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 152 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Grafika komputerowa
Książki