KSIĄŻKA
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu [KSIĄŻKA]+[DVD]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Seria | Szkoła efektu |
Autor | Joanna Pasek |
Ilość stron | 560 |
Okładka | twarda |
Opis |
Trójwymiarowy model świata
Jak stworzyć animację 3D?Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia! Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu. Dowiesz się, jak:
|
EAN | 9788324625895 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-07-29 |
ISBN | 978-83-246-2589-5 |
Seria | Szkoła efektu |
Autor | Joanna Pasek |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 560 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 168x237 |