Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu [KSIĄŻKA]+[DVD]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Grafika komputerowa
    Seria Szkoła efektu
    Autor Joanna Pasek
    Ilość stron 560
    Okładka twarda
    Opis

    Trójwymiarowy model świata

    • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
    • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
    • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

    Jak stworzyć animację 3D?

    Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

    Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

    Dowiesz się, jak:
    • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
    • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
    • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
    • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
    • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
    • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
    • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
    • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
    • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
    • przekształcać animację 3D w kreskówkę.
    EAN 9788324625895
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2010-07-29
    ISBN 978-83-246-2589-5
    Seria Szkoła efektu
    Autor Joanna Pasek
    Rok wydania 2010
    Wydawca Helion
    Ilość stron 560
    Okładka twarda
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 168x237
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863