Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Grafika komputerowa
    Seria Ćwiczenia praktyczne
    Autor Joanna Pasek
    Ilość stron 232
    Okładka miękka
    Opis

    Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

    • Podstawy modelowania - czyli gdzie skierować pierwsze kroki
    • Modelowanie postaci i sceny - czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
    • Animacja - czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

    3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne - przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

    Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka - znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu - krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie - jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

    • Modelowanie postaci
    • Modelowanie wnętrza
    • Materiały
    • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny
    • Realistyczne oświetlenie
    • Przygotowanie postaci do animacji
    • Klucze animacji
    • Kontrolery animacji
    • Animowane światła, materiały i efekty
    • Swobodna animacja
    • Animowanie za pomocą śladów stóp
    • Łączenie sekwencji ruchu
    • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu

    Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!

    EAN 9788324624737
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2009-12-01
    ISBN 83-246-2473-2
    Seria Ćwiczenia praktyczne
    Autor Joanna Pasek
    Wydawca Helion
    Ilość stron 232
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary A5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863