KSIĄŻKA
3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Joanna Pasek |
Ilość stron | 240 |
Okładka | miękka |
Opis |
Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch!3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji. Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło! W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia:
Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze! |
EAN | 9788324641093 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-04-10 |
ISBN | 978-83-246-4109-3 |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Joanna Pasek |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 240 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 140x208 |