KSIĄŻKA
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Joanna Pasek |
Ilość stron | 160 |
Okładka | miękka |
Opis |
3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się przytłoczony ilością narzędzi dostępnych w 3ds max 8. Takiej osobie przydatna okaże się książka wyjaśniająca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacją. "3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne" jest taką właśnie książką. Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę w świecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci wkroczyć w ten świat. Wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się tworzyć obiekty przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania, zmieniać atrybuty obiektów za pomocą modyfikatorów oraz przypisywać obiektom materiały i tekstury. Dowiesz się, jak układać obiekty w scenie, oświetlać je i ustawiać kamerę. Poznasz także różne sposoby tworzenia animacji.
Rozpocznij swoją przygodę w świecie grafiki 3D. |
EAN | 9788324603893 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-03-01 |
ISBN | 83-246-0389-1 |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Joanna Pasek |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 160 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |
Długość (razem z opakowaniem) | 208 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 8 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 142 |