KSIĄŻKA
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Joanna Pasek |
Ilość stron | 184 |
Okładka | miękka |
Opis |
3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max. "3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.
Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe! |
EAN | 9788324609369 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-03-22 |
ISBN | 83-246-0936-9 |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Joanna Pasek |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 184 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |