KSIĄŻKA
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Grafika komputerowa
Seria Ćwiczenia praktyczne
Autor Joanna Pasek
Ilość stron 184
Okładka miękka
Opis

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.

"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.

  • Modelowanie z prostych brył i splajnów
  • Edycja obiektów siatkowych
  • Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
  • Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
  • Realistyczne włosy, futra i tkaniny
  • Manipulowanie kamerą i oświetleniem
  • Tworzenie materiałów
  • Używanie renderera Mental Ray
  • Różne metody animacji

Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!

EAN 9788324609369
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-03-22
ISBN 83-246-0936-9
Seria Ćwiczenia praktyczne
Autor Joanna Pasek
Wydawca Helion
Ilość stron 184
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5