Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    CD (AUDIOBOOK)
    Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu - Rory Sutherland [AUDIOBOOK]

    3499

    Wysyłamy w 24h

    Darmowa wysyłka Od 99.99 zł (Poczta Polska) Od 150 zł (Paczkomat®)
    Poczta Polska999
    Paczkomaty 24/7 1699

    Zamów w ciągu 16 godzin 43 minut,
    a otrzymasz produkt już w poniedziałek!

    Sprawdź warunki
    Kategoria Literatura piękna zagraniczna
    Autor Rory Sutherland
    Okładka miękka
    Opis PRZEWROTNA KSIĄŻKA ZACHĘCAJĄCA NAS DO ODKRYWANIA MAGII, KTÓRA POJAWIA SIĘ, KIEDY TYLKO TROCHĘ BARDZIEJ ZAUFAMY NASZEJ KREATYWNEJ INTUICJI. Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks.Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. *** \"Czytanie Alchemii było - tak jak obiecywał tytuł - procesem, w którym tekst na moich oczach przekształcał się w złoto. Z każdej strony regularnie i cudownie wyłaniają się tu wnikliwe mądrości dotyczące funkcjonowania człowieka i społeczeństwa. Nie przegapcie tej książki!\" Robert Cialdini, autor bestsellera \"Wywieranie wpływu na ludzi\" *** \"Lojalnie ostrzegam - Sutherland jest nieprawdopodobnie miłym gawędziarzem. Roztacza przed czytelnikiem wizję baśni z tysiąca i jednej nocy, która wciąga i hipnotyzuje lekką, humorystyczną wręcz miejscami narracją (warto również czytać przypisy, w których prowadzi czasem ciekawe dyskusje... sam ze sobą). Ale uwaga - autor zamiast bajek w tok narracji wplata prawdziwe, fascynujące studia (także tysiąca i jeden) przypadków biznesowych. Ich bohaterami nie są zaś bajkowe postacie, ale menedżerowie, którym - dzięki zręcznym decyzjom i działaniom marketingowym - udała się czarodziejska sztuka przemiany ołowiu w złoto. Przy czym jest to złoto całkowicie prawdziwe - skuteczna sprzedaż, zakończony sukcesem projekt, wymierny zysk dla firmy. Jak prawdziwe baśnie, historie przytaczane przez Sutherlanda mają też swoje morały, uczące dobrych, a czasem wręcz błyskotliwych praktyk marketingowych\". Tomasz Kulas, redaktor prowadzący \"MIT Sloan Management Review Polska\" i \"ICAN Management Review\" *** \"Ze względu na rozwój technologiczny oraz metazjawiska społeczne realizujemy coraz bardziej złożone projekty marketingowo-sprzedażowe, które wymagają nieoczywistych połączeń, czasami nawet pozbawionych logiki na pierwszym etapie prac. Dostęp do big data, personifikacja działań w obszarze sztucznej inteligencji, modelowanie zachowań użytkowników, dynamiczna rewizja modelu biznesowego sprawia, że trzeba łączyć wiedzę z kontekstów ekonomicznych, technologicznych, społecznych, ekologicznych, ale przede wszystkim etycznych.Wymaga to nabycia nowych połączeń umiejętności np. analitycznych, filozoficznych, rozwoju inteligencji emocjonalnej, wrażliwości czy odporności i elastyczności psychicznej. Są one cenne nie tylko do sprzedaży produktów, ale także do promowania różnorodnych celów społecznych czy budowania kapitału społecznego. Jak nabyć takie połączenia kompetencji i jak później trenować swoją odwagę w ich używaniu Koniecznie przeczytaj książkę Rory'ego Sutherlanda Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu\". Joanna Rubin, współzałożycielka agencji NewMoon Marketing, publicystka m.in. \"Forbesa\", \"Newsweeka\" i \"Harvard Business Review\"
    EAN 9788382024272
    Dział CD (AUDIOBOOK)
    Data premiery 2022-04-05
    ISBN 978-83-8202-427-2
    Autor Rory Sutherland
    Rok wydania 2022
    Okładka miękka
    Opakowanie digipack
    Liczba nośników [1xAUDIOBOOK]
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent Heraclon International Sp. Z o.o. Redutowa 27, 05-500 Piaseczno, Polska [email protected], 537102908
    Ostrzeżenia Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa audiobooków CD oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR): 1. Ryzyko połknięcia małych elementów: * Ostrzegam, niektóre produkty mogą zawierać małe elementy, takie jak baterie, które mogą stanowić zagrożenie zadławienia, szczególnie dla małych dzieci. 2. Uszkodzenia mechaniczne: * Przestrzegam, nie używaj uszkodzonych płyt CD, ponieważ mogą pęknąć podczas odtwarzania i spowodować obrażenia. 3. Zagrożenia związane z odtwarzaczami CD: * Ostrzegam, używaj odtwarzaczy CD zgodnie z instrukcjami producenta, aby uniknąć porażenia prądem lub innych zagrożeń. 4. Ochrona słuchu: * Przestrzegam, słuchaj audiobooków z umiarem, aby uniknąć uszkodzenia słuchu spowodowanego nadmierną głośnością. 5. Warunki przechowywania: * Przestrzegam, przechowuj płyty CD w suchym i chłodnym miejscu, aby zapobiec ich uszkodzeniu. 6. Bezpieczeństwo opakowań: * Przestrzegam, opakowania płyt CD mogą mieć ostre krawędzie; obchodź się z nimi ostrożnie, aby uniknąć skaleczeń. 7. Utylizacja: * Przestrzegam, utylizuj zużyte płyty CD i opakowania zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 8. Bezpieczeństwo danych: * Przestrzegam, upewnij się, że dane osobowe zawarte w audiobookach są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. 9. Odpowiedzialność za dzieci: * Przestrzegam, nie pozwalaj dzieciom na samodzielne obchodzenie się z płytami CD bez nadzoru, aby zapobiec uszkodzeniom lub obrażeniom. 10. Czyszczenie: * Przestrzegam, czyść płyty CD delikatną ściereczką, aby uniknąć zarysowań i uszkodzeń.