KSIĄŻKA
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Yves L. Doz, Gary Hamel |
Ilość stron | 400 |
Okładka | twarda |
Opis |
Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukcesWe współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali przemian, firmy łączą się, przekształcają i reorganizują. Sojusz może być kluczem do sukcesu albo przyczyną upadku, dlatego tak wiele zależy od ludzi, którzy planują, a następnie realizują wspólne przedsięwzięcia. Nawet ta książka, jak zauważają autorzy, jest owocem aliansu. Każdy z nich przeanalizował temat z innej perspektywy, lecz tym, co ich połączyło, był wyrazisty wspólny cel: przedstawienie długofalowych konsekwencji aliansów. W efekcie powstał wszechstronny przewodnik. Każdy rozdział prezentuje kolejny aspekt zagadnienia -- od wyboru właściwego partnera, aż po zapobieganie konfliktom i minimalizowanie ich negatywnych skutków. Chcesz stworzyć alians strategiczny?
|
EAN | 9788324601561 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-08-02 |
Tytuł oryginalny | Alliance Advantage: The Art of Creating Value Through Partnering |
ISBN | 83-246-0156-2 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Yves L. Doz, Gary Hamel |
Tłumaczenie | Joanna Krzemień-Rusche, Daria Kuczyńska-Szymala, Monika Sławińska- Sławecka |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 400 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |