GRA
Altamira [GRA PLANSZOWA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Strategie |
Opis |
Altamira, rok 11 765 p.n.e. Mieszkasz w jaskini razem z innymi łowcami. Każdego wieczora siedząc przy ognisku planujecie gdzie chcecie się udać następnego dnia w poszukiwaniu jedzenia, futer i materiałów do wyrobu nowej broni. Na polowaniach napotykacie nie tylko tygrysy szablozębne, bizony czy niedźwiedzie jaskiniowe, ale równie często musicie się także zmierzyć z łowcami pochodzącymi z innych plemion. Ten, który zrobi wszystko najlepiej i zdobędzie największą chwałę zostanie nagrodzony tytułem najlepszego łowcy. Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja. |
EAN | |
Dział | GRA |
Wiek | od 12 lat |
Czas gry | 60 min. |
Edycja | niemiecka |
Liczba graczy | 3 - 5 |
Instrukcja | Polska |
Zawartość opakowania | 1 plansza do gry, 28 kart łowcy, 10 łowców, 4 karty insygniów, 30 żetonów terenów, 120 kart broni, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 znacznik pozwolenia na polowanie, Instrukcja |
Wymiary | 297x295x72 mm |
Strategie
Gry