Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Autor jako marka. Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Polonistyka
    Seria Modernizm w Polsce
    Ilość stron 202
    Okładka broszurowa
    Opis Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów. Powieści, publicystyka, marketing i szeroko pojęta aktywność pisarzy w sferze publicznej ukazane są jako rozproszone składniki transmedialnej przestrzeni autorskiej kreacji, którą interaktywny czytelnik może przemierzać w dowolnym kierunku. Kluczową figurą dla takiego modelu twórczości jest marka autorska, która wyłania się z serii medialnych przepływów i integruje rozproszoną przestrzeń literatury, nadając jej wartość i tożsamość. Dominik Antonik, doktorant w Katedrze Antropologii Literatury i Badań Kulturowych Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwent Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych UJ. Zajmuje się teorią literatury i kultury, bada najnowszą polską literaturę i jej związki ze sferą publiczną. Przygotowuje rozprawę doktorską o statusie i funkcji autora we współczesnej kulturze. Publikował m.in. w ,,Tekstach Drugich", ,,Res Publice Nowej", ,,Wielogłosie" i ,,Zagadnieniach Rodzajów Literackich".
    EAN 9788324223817
    Dział KSIĄŻKA
    Tytuł oryginalny Autor jako marka. Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
    ISBN 978-83-242-2381-7
    Seria Modernizm w Polsce
    Rok wydania 2014
    Ilość stron 202
    Okładka broszurowa
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 15x23.5 cm
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent Wydawnictwo Universitas ul.Sławkowska 17, 31-016 Kraków, Polska [email protected]