KSIĄŻKA
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | W małej firmie Small Business |
Autor | Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman |
Ilość stron | 192 |
Okładka | miękka |
Opis |
Sztab doradców ds. badań i analiz:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!
Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa. Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu. |
EAN | 9788324618743 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-10 |
Tytuł oryginalny | Market Research Made Easy |
ISBN | 978-83-246-1874-3 |
Seria | W małej firmie Small Business |
Autor | Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman |
Tłumaczenie | Magda Witkowska |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |