KSIĄŻKA
Bawimy się, programując w Scratchu 3 - Al Sweigart [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Popularnonaukowe |
Seria | Programowanie Na Wesoło |
Autor | Al Sweigart |
Ilość stron | 212 |
Okładka | miękka |
Opis |
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą. Książka Bawimy się, programując w Scratchu 3 uczy programowania poprzez zabawę - tworzenie prostych gier, takich jak W labiryncie, Koszykówka, Łowca asteroid czy gra platformowa w stylu SuperMario Bros. Nowe wydanie uwzględnia aktualną wersję Scratcha, wzbogaconą o nowe funkcje i odnowiony interfejs. Program został tak opracowany, aby można było korzystać z niego zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki temu Twoje dziecko może uczyć się programowania na przerwie w szkole czy w trakcie podróży. Książka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 10. roku życia. |
EAN | 9788301218737 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2021-10-11 |
ISBN | 978-83-01-21873-7 |
Seria | Programowanie Na Wesoło |
Autor | Al Sweigart |
Tłumaczenie | Małgorzata Dąbkowska-Kowalik |
Wydanie | 2 |
Rok wydania | 2021 |
Ilość stron | 212 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Długość (razem z opakowaniem) | 226 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 167 |