KSIĄŻKA
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Power |
Autor | Scott Stratten |
Ilość stron | 208 |
Okładka | twarda |
Opis |
Siła tkwi w relacjach!
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego... oraz starej dobrej sztuki rozmawiania. [WSTAW IMIĘ\ napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY\. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę! Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz! |
EAN | 9788324634194 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-01-18 |
Tytuł oryginalny | UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging |
ISBN | 978-83-246-3419-4 |
Seria | Power |
Autor | Scott Stratten |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 208 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |