KSIĄŻKA
Blender. Podstawy modelowania [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Grafika komputerowa |
Autor | Bogdan Bociek |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Opis |
Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych. Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.
Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D. |
EAN | 9788324606306 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-06-06 |
ISBN | 83-246-0630-0 |
Autor | Bogdan Bociek |
Rok wydania | 2020 |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 170 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 28 |
Długość (razem z opakowaniem) | 240 |