KSIĄŻKA
Budowa wartości klienta - Barbara Dobiegała-Korona [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Barbara Dobiegała-Korona
Ilość stron 384
Okładka miękka
Opis Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
EAN 9788379306893
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-03-24
ISBN 978-83-7930-689-3
Autor Barbara Dobiegała-Korona
Rok wydania 2015
Ilość stron 384
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]