KSIĄŻKA
Co Klient Chce Ci Powiedzieć (broszurowa) - Ram Charan [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Ram Charan
Ilość stron 152
Okładka broszurowa
Opis Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny - frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność.Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.
EAN 9788361040767
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-02-24
Tytuł oryginalny Co Klient Chce Ci Powiedzieć (broszurowa)
ISBN 978-83-61040-76-7
Autor Ram Charan
Rok wydania 2009
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 152
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14 x 22 cm