KSIĄŻKA
Content marketing. Od strategii do efektów - Justyna Bakalarska-Stankiewicz [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Justyna Bakalarska-Stankiewicz |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Opis |
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych \"złotych rybek\" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: |
EAN | 9788328368514 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-10-20 |
ISBN | 978-83-283-6851-4 |
Autor | Justyna Bakalarska-Stankiewicz |
Rok wydania | 2020 |
Wydanie | 1 |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 12 |
Długość (razem z opakowaniem) | 208 |
Biznes - opracowania ogólne
Książki