KSIĄŻKA
Controlling Działalności Marketingowej - Marta Nowak [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Marta Nowak
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Opis W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu.
Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument - controlling działalności marketingowej - pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.
EAN 9788320816808
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-01-18
Tytuł oryginalny Controlling Działalności Marketingowej
ISBN 83-208-1680-7
Autor Marta Nowak
Rok wydania 2007
Wydanie I
Wydawca PWE
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm