KSIĄŻKA
Controlling Działalności Marketingowej - Marta Nowak [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Marta Nowak |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument - controlling działalności marketingowej - pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu. |
EAN | 9788320816808 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-01-18 |
Tytuł oryginalny | Controlling Działalności Marketingowej |
ISBN | 83-208-1680-7 |
Autor | Marta Nowak |
Rok wydania | 2007 |
Wydanie | I |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Marketing
Książki