KSIĄŻKA
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców - Norbert Oruba [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Norbert Oruba |
Ilość stron | 216 |
Okładka | miękka |
Opis |
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ... tego nie wie wielu copywriterĂłw. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słĂłw. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposĂłb atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki ktĂłrym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposĂłb, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ... zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyrĂłżniają się poszczegĂłlne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słĂłw nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstĂłw tworzonych na strony internetowe i na karty produktĂłw. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj! |
EAN | 9788383223773 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2023-02-22 |
ISBN | 978-83-8322-377-3 |
Autor | Norbert Oruba |
Ilość stron | 216 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 140x208 |