KSIĄŻKA
CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne [KSIĄŻKA]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Roland Zimek |
Ilość stron | 152 |
Okładka | miękka |
Opis |
Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW
CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalistów. W wersji X3 użytkownicy znajdą ponad 40 nowych funkcji i kilkaset usprawnień. Jednak aby wykorzystać możliwości Corela, należy poznać filozofię jego obsługi, zdecydowanie odmienną od tej, do której przyzwyczaiły nas programy takie jak Photoshop czy PaintShopPro służące do obróbki grafiki bitmapowej. Narzędzia wektorowe oferują znacznie większą swobodę tworzenia, ale opierającą się na zupełnie innych zasadach. Książka "CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne" to krótki podręcznik dla tych, którzy chcą poznać możliwości tej aplikacji od podstaw. Dzięki niniejszej książce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz się optymalnie wykorzystywać narzędzia oferowane przez CorelDRAW X3. Dowiesz się między innymi, jak tworzyć kształty podstawowe, używać wypełnień, przypisywać efekty i wprowadzać tekst.
Naucz się korzystać z najpopularniejszego programu do grafiki wektorowej |
EAN | 9788324604791 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-04-27 |
ISBN | 83-246-0479-0 |
Seria | Ćwiczenia praktyczne |
Autor | Roland Zimek |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 152 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |