Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 250 zł (Paczkomat®)

    GRA
    Cortex Harry Potter [GRA]

    6199
    Wysyłka po 2026-01-05
    Darmowa wysyłka Od 99.99 zł (Poczta Polska) Od 250 zł (Paczkomat®)
    Poczta Polska999
    Paczkomaty 24/7 1699
    Kategoria Rodzinne
    Powiązania Harry Potter
    Cykl Harry Potter
    Opis

    Cortex Harry Potter

    Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?

    Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet... rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!

    Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!

    Na czym to polega?

    • Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
    • Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
    • Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
    • Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!

    Osiem rodzajów tematycznych zadań!

    • Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
    • Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
    • Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
    • Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
    • Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
    • Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
    • Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
    • Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.
    EAN 3558380100874
    Dział GRA
    Nr katalogowy GXP-847186
    Cykl Harry Potter
    Wiek od 8 lat
    Dla kogo? dla chłopców i dziewczynek
    Liczba nośników [1xGRA]
    Szerokość (razem z opakowaniem) 140
    Wysokość (razem z opakowaniem) 45
    Długość (razem z opakowaniem) 140
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent REBEL Sp. z o.o. ul. Budowlanych 64C, 80-298 Gdańsk, Polska [email protected], 664031510
    Informacja INFORMACJE DOT. BEZPIECZEŃSTWA Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3. roku życia - ryzyko zadławienia.