KSIĄŻKA
Czym Jest Marketing? - J. Alvin Silk Red. [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Poradniki branżowe i zawodowe | Marketing |
Autor | J. Alvin Silk Red., Alvin J. Silk |
Okładka | całopapierowa, twarda |
Ilość stron | 240, 238 |
Opis |
Doskonały podręcznik dla studentów i źródło wielu cennych informacji dla praktyków. Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia. Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia. |
EAN | 9788375100631 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-10-29 |
Tytuł oryginalny | WHAT IS MARKETING?, Czym Jest Marketing? (twarda) |
ISBN | 978-83-7510-063-1 |
Autor | J. Alvin Silk Red., Alvin J. Silk |
Tłumaczenie | Anna Zdziemborska |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | Rebis |
Okładka | całopapierowa, twarda |
Ilość stron | 240, 238 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 150 x 225 mm, 15,5 x 23 cm |
Poradniki branżowe i zawodowe
Książki