KSIĄŻKA
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk [KSIĄŻKA]

4999

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 1 dnia 11 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria Marketing
Autor Adrian Andrzejczyk
Ilość stron 304
Okładka miękka
Opis Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ? idąc tropem marketingu 5.0 ? zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?
EAN 9788383227283
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2024-07-02
ISBN 978-83-832-2728-3
Autor Adrian Andrzejczyk
Rok wydania 2024
Ilość stron 304
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 235
Wysokość (razem z opakowaniem) 15