KSIĄŻKA
Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht - Roman Opiłowski (twarda) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Roman Opiłowski
Ilość stron 336
Okładka twarda
Opis Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście - multimodalność - dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept - kontrastywność - obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.
EAN 9788379771080
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7977-108-0
Autor Roman Opiłowski
Rok wydania 2015
Język niemiecki
Ilość stron 336
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17x24.5 cm