KSIĄŻKA
Doświadczenia klientów Od idei firmy do zachwytu konsumenta [KSIĄŻKA]

22999

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Własna działalność
Opis

Jak w 5 krokach stać się organizacją zorientowaną na doświadczenie klienta?

Z raportu "Experience is everything" przygotowanego przez PwC wynika, że dla 73% respondentĂłw prywatne doświadczenia są jednymi z najważniejszych czynnikĂłw, ktĂłre biorą pod uwagę podczas kolejnych zakupĂłw. Do tej pory już wiele organizacji zrozumiało, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczegĂłlnie ważne. Czy wiedzą one rĂłwnież, jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania powinni podjąć, by budować, jak najlepsze doświadczenia klienta?

Simon Clatworthy, autor książki \"Doświadczenia klientĂłw. Od idei firmy do zachwytu konsumenta\" odpowiada na te pytania oraz pokazuje, jak krok po kroku przekształcić swoją firmę w organizację zorientowaną na klienta. Przekonuje, że zrozumienie swoich klientĂłw to tylko część procesu. Aby odpowiednio zarządzać ich doświadczeniem należy posiadać kompetencje organizacyjne, ktĂłre łączą z jednej strony trendy, znaczenie i kulturę, a z drugiej - spełnianie oczekiwań klienta, technologię i organizację.

Książka dostarczy Ci wiedzy w zakresie definiowania empirycznego DNA Twojej firmy, czyli pomoże określić filary Twojej organizacji: misję, wizję, wartości, strategię oraz to, jak postrzegają ją klienci. Dzięki temu poznasz swoją firmę i ustalisz, co jest jej mocną stroną. Pozwoli Ci to stworzyć wyrĂłżniające się oferty oraz zbudować organizację zorientowaną na customer experience.

Poznasz rĂłwnież niezbędne narzędzia, dzięki ktĂłrym zrozumiesz, że dbanie o doświadczenia klientĂłw to nie tylko dodatek do projektowania produktĂłw oraz usług, ale przede wszystkim kierunek, w ktĂłrym powinna podążać Twoja organizacja, by opracować atrakcyjne oferty i wrażenia, a także stworzyć bariery dla wejścia konkurencji na TwĂłj rynek.

Dzięki książce:

  • Poznasz pięć krokĂłw niezbędnych do przekształcenia się w organizację zorientowaną na doświadczenia
  • Zapoznasz się z podstawową strukturę potrzebną do zaprojektowania i dostarczenia niezapomnianych wrażeń
  • Dowiesz się, jak klienci doświadczają produktĂłw i usług
  • Opracujesz eksperymentalne DNA jako rozszerzenie DNA Twojej marki
EAN 9788396492319
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]