KSIĄŻKA
Droga Toyoty - Jeffrey K. Liker [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Światowe Bestsellery Biznesowe |
Autor | Jeffrey K. Liker |
Ilość stron | 480 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
W wszystkich swych fabrykach na całej kuli ziemskiej Toyota konsekwentnie podnosi poprzeczkę wytwarzaniu, pracom rozwojowym i doskonałości procesowej. Wynikiem jest zdumiewająca historia sukcesu: stały wzrost udziałów w rynku kosztem podcinających ceny konkurentów, zyski znacznie większe niż osiągane przez innych producentów samochodów oraz pochwały liderów gospodarczych z całego świata. Profesor Jeffrey Liker badał Toyotę przez dwadzieścia lat, a pracując nad tą książką, uzyskał bezprecedensową swobodę dostępu do szefów firmy, jej pracowników i fabryk zarówno w Japonii, jak i Stanach Zjednoczonych. Droga Toyoty ujawnia 14 fundamentalnych zasad zarządzania, na których wspiera się słynny na całym świecie system "szczupłej produkcji" Toyoty. Czytelnik dowie się, jak firma tworzy idealne środowisko wdrażania technik i narzędzi szczupłej produkcji poprzez: - tworzenie atmosfery ciągłej poprawy i uczenia się, - zaspokajanie potrzeb klienta (a zarazem eliminowanie marnotrawstwa), - osiąganie wysokiej jakości bez poprawek, - wychowywanie własnych liderów, zamiast pozyskiwać ich spoza firmy, - kształcenie wszystkich pracowników w umiejętności rozwiązywania problemów, - rozwijanie firmy wraz z jej dostawcami i partnerami - z korzyścią dla wszystkich stron. |
EAN | 9788388970924 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-03-12 |
Tytuł oryginalny | Droga Toyoty |
ISBN | 978-83-88970-924 |
Seria | Światowe Bestsellery Biznesowe |
Autor | Jeffrey K. Liker |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 480 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 15,5 x 23,5 cm |
Jeffrey K. Liker
Biznes - opracowania ogólne
Książki