Darmowa wysyłka!
Kup jeszcze za: 99.99zł
Twój koszyk
Brak produktów
Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - Bogusław Nierenberg Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - Bogusław Nierenberg
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Media economics. Economic issues in the media theory and practice - Bogusław Nierenberg Media economics. Economic issues in the media theory and practice - Bogusław Nierenberg
Na to, żeby komuś odebrać wolność, musi być sąd - Bogusław Nierenberg Na to, żeby komuś odebrać wolność, musi być sąd - Bogusław Nierenberg
Artykuł niedostępny
Zarządzanie humanistyczne - Bogusław Nierenberg , Roman Batko , Łukasz Sułkowski Zarządzanie humanistyczne - Bogusław Nierenberg , Roman Batko , Łukasz Sułkowski
Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe