Darmowa wysyłka!
Kup jeszcze za: 99.99zł
Twój koszyk
Brak produktów
30 najważniejszych programów tv w Polsce 30 najważniejszych programów tv w Polsce
Wysyłamy w 24h
Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym
Artykuł niedostępny
Dzieci i telewizja. Perspektywa globalna Dzieci i telewizja. Perspektywa globalna
Dziennikarstwo publicystyczne Dziennikarstwo publicystyczne
Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów informacyjnych Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów informacyjnych
Dziennikarstwo śledcze. Studium techniki Dziennikarstwo śledcze. Studium techniki
Dziennikarstwo sportowe. Praktyczny przewodnik Dziennikarstwo sportowe. Praktyczny przewodnik
Komunikacja polityczna. Koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce Komunikacja polityczna. Koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce
Kultura gier komputerowych Kultura gier komputerowych
Kultura newsów - Stuart Allan Kultura newsów - Stuart Allan
Mass media. Metody badań Mass media. Metody badań
Mass media, polityka i demokracja - John Street Mass media, polityka i demokracja - John Street
Mechanizmy skandalizacji w mediach Mechanizmy skandalizacji w mediach
Media globalne Media globalne
Media i przestępczość Media i przestępczość
Media i społeczeństwo. Wprowadzenie historyczne Media i społeczeństwo. Wprowadzenie historyczne
Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy
Newsy w sieci. Internet i dziennikarstwo Newsy w sieci. Internet i dziennikarstwo
Nowe media. Wprowadzenie Nowe media. Wprowadzenie
Ontologia i estetyka filmowych obrazów Wernera Herzoga - Joanna Sarbiewska Ontologia i estetyka filmowych obrazów Wernera Herzoga - Joanna Sarbiewska
Produkcja radiowa - Robert McLeish Produkcja radiowa - Robert McLeish
Systemy medialne. Trzy modele mediów i polityki w ujęciu porównawczym Systemy medialne. Trzy modele mediów i polityki w ujęciu porównawczym
Teorie komunikowania masowego - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis Teorie komunikowania masowego - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
Ustanawianie agendy. Media masowe i opinia publiczna Ustanawianie agendy. Media masowe i opinia publiczna