KSIĄŻKA
Dyfuzja innowacji [KSIĄŻKA]

6499

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 712
Okładka twarda
Opis

Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji. Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również wśród ekspertów z dziedziny foresightu.

Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. \"Nowość\" innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu. Everett M. Rogers

Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne - sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych - blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku? Rafał Wiśniewski

EAN 9788379824281
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2024-05-20
ISBN 978-83-7982-428-1
Autor Opracowanie zbiorowe
Rok wydania 2024
Ilość stron 712
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]