KSIĄŻKA
Dyfuzja innowacji [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w 72h
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Ilość stron | 712 |
Okładka | twarda |
Opis |
Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji. Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również wśród ekspertów z dziedziny foresightu. Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. \"Nowość\" innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu. Everett M. Rogers Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne - sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych - blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku? Rafał Wiśniewski |
EAN | 9788379824281 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2024-05-20 |
ISBN | 978-83-7982-428-1 |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 712 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |