KSIĄŻKA
Dziesięć Śmiertelnych Grzechów Marketingu - Philip Kotler [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Philip Kotler
Ilość stron 148
Okładka broszurowa
Opis Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania przezwyciężenia tego problemu.
EAN 9788320815696
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Dziesięć Śmiertelnych Grzechów Marketingu
ISBN 83-208-1569-X
Autor Philip Kotler
Rok wydania 2005
Wydawca PWE
Ilość stron 148
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm