Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    E-biznes. Relacje z klientem [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes | Biznes - opracowania ogólne
    Autor Patrycja Kierzkowska
    Ilość stron 208
    Okładka miękka
    Opis

    Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

    • Skuteczny newsletter
    • Blog w Twojej firmie
    • Nowoczesna obsługa klienta
    • Optymalne wykorzystanie autorespondera
    • E-biznes, który zarabia

    Złota era newslettera

    Witamy serdecznie,

    Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

    To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

    W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

    Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

    Pozdrawiamy,
    Grupa Wydawnicza Helion SA

    Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki.

    A teraz otwórz książkę.


    Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

    • Skuteczny newsletter
    • Blog w Twojej firmie
    • Nowoczesna obsługa klienta
    • Optymalne wykorzystanie autorespondera
    • E-biznes, który zarabia

    Złota era newslettera

    Witamy serdecznie,

    Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

    To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

    W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

    Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

    Pozdrawiamy,
    Grupa Wydawnicza Helion SA

    Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. Jeśli masz jakieś pytania, pisz na adres: [email protected].

    A teraz otwórz książkę.

    EAN 9788324611164
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2007-12-13
    ISBN 83-246-1116-9
    Autor Patrycja Kierzkowska
    Wydawca Helion
    Ilość stron 208
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary A5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863