KSIĄŻKA
E-biznes. Relacje z klientem [KSIĄŻKA]
| Kategoria | E-biznes | Biznes - opracowania ogólne |
| Autor | Patrycja Kierzkowska |
| Ilość stron | 208 |
| Okładka | miękka |
| Opis |
Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
Złota era newsletteraWitamy serdecznie, Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem". To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić! W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić. Teraz Ty też możesz się tego nauczyć. Pozdrawiamy, Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. A teraz otwórz książkę.Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
Złota era newsletteraWitamy serdecznie, Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem". To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić! W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić. Teraz Ty też możesz się tego nauczyć. Pozdrawiamy, Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. Jeśli masz jakieś pytania, pisz na adres: [email protected]. A teraz otwórz książkę. |
| EAN | 9788324611164 |
| Dział | KSIĄŻKA |
| Data premiery | 2007-12-13 |
| ISBN | 83-246-1116-9 |
| Autor | Patrycja Kierzkowska |
| Wydawca | Helion |
| Ilość stron | 208 |
| Okładka | miękka |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wymiary | A5 |
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863 |