KSIĄŻKA
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - Grzegorz Mazurek [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Grzegorz Mazurek |
Ilość stron | 440 |
Okładka | miękka |
Opis |
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu. |
EAN | 9788375619652 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2018-10-19 |
ISBN | 978-83-7561-965-2 |
Autor | Grzegorz Mazurek |
Wydanie | 1 |
Rok wydania | 2018 |
Ilość stron | 440 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |