Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes | Marketing
    Autor Opracowanie zbiorowe
    Ilość stron 232
    Okładka miękka
    Opis

    Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
    Jay Abraham

    E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

    Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


    Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
    • permission marketing oraz desktop marketing,
    • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
    • strategiczne planowanie mediów w internecie,
    • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
    • społeczności internetowe.

    Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.


    "To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander

    "Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD

    "Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank

    "To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska

    "Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska




    Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
    Jay Abraham

    E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


    Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
    • permission marketing oraz desktop marketing,
    • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
    • strategiczne planowanie mediów w internecie,
    • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
    • społeczności internetowe.

    Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.


    "To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander

    "Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD

    "Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank

    "To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska

    "Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska


    EAN 9788324620531
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2008-10-20
    ISBN 978-83-246-2053-1
    Autor Opracowanie zbiorowe
    Wydawca Helion
    Ilość stron 232
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary A5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863