Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes
    Autor Michał Łebkowski
    Ilość stron 240
    Okładka miękka
    Opis

    Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

    • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
    • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
    • Interaktywne relacje z klientami
    • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
    • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

    Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

    Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

    Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

    Internet ma przyszłość!

    • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
    • Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
    • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
    • Grzechy główne działań internetowych.
    • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
    • Case studies

    Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko

    EAN 9788324621859
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2009-06-10
    ISBN 978-83-246-2185-9
    Autor Michał Łebkowski
    Wydawca Helion
    Ilość stron 240
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary A5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863