KSIĄŻKA
Emocjonomika - Dan Hill [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe | Biznes - opracowania ogólne
Autor Dan Hill
Ilość stron 414
Okładka twarda
Opis Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.
EAN 9788375103694
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-03-10
Tytuł oryginalny Emocjonomika Wykorzystanie Emocji A Sukces W Biznesie (twarda)
ISBN 978-83-7510-369-4
Autor Dan Hill
Rok wydania 2010
Wydawca Rebis
Ilość stron 414
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15 x 22,5 cm
Długość (razem z opakowaniem) 230
Wysokość (razem z opakowaniem) 30
Szerokość (razem z opakowaniem) 155