KSIĄŻKA
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Donald N. Sull |
Ilość stron | 336 |
Okładka | twarda |
Opis |
Każda recepta na sukces kiedyś traci ważność, a wtedy potrzebne jest nowe lekarstwo. Problem w tym, że menedżerowie i przedsiębiorcy reagują na kryzys, kontynuując działania, które sprawdziły się w przeszłości. Wpadają w pułapkę inercji. Zamiast zatrzymać się i nabrać dystansu, rozpaczliwie dociskają pedał gazu i brną w otchłań. Czasem angażują renomowane firmy konsultingowe i stosują inne półśrodki, ale to nic nie daje. Co jest przyczyną takiej reakcji? Jak sprawić, by podobny los nie spotkał Twojej firmy? Niniejsza książka jest produktem 10-letnich badań Harvard Business School. Autor przedstawia w niej trzyetapowy model rekonstrukcji firmy, chroniący przed powielaniem utrwalonych postaw w obliczu kryzysu. Donald N. Sull przybliża prawdziwe historie wzrostu i upadku wielu korporacji i gałęzi gospodarki. Odpowiada na pytanie, dlaczego niektóre firmy szybko zawracają ze złej drogi i błyskawicznie odzyskują siłę, podczas gdy inne w obliczu kryzysu zdają się akceptować fakt, że ich czas przeminął. Z książki dowiesz się:
|
EAN | 9788324601097 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-05-31 |
Tytuł oryginalny | Why Good Companies Go Bad And How Great Managers Remake Them |
ISBN | 83-246-0109-0 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Donald N. Sull |
Tłumaczenie | Ewa Borówka |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 336 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |