KSIĄŻKA
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w 24h
Zamów w ciągu 20 godzin 31 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!
Kategoria | E-biznes |
Autor | Tomasz Hipsz |
Ilość stron | 168 |
Okładka | miękka |
Opis |
Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeńPod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych. Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym. |
EAN | 9788324646920 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-05-25 |
ISBN | 978-83-246-4692-0 |
Autor | Tomasz Hipsz |
Rok wydania | 2012 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 168 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 140x208 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
Długość (razem z opakowaniem) | 210 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 8 |