Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes | Webmastering
    Autor Avinash Kaushik
    Ilość stron 496
    Okładka miękka
    Opis >> Możesz kupić w zestawie:
    Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem



    • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
    • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
    • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

    Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

    Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

    • Historia analiz danych internetowych
    • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
    • Sposoby zbierania danych do analizy
    • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
    • Dostępne analizy jakościowe
    • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
    • Najlepsze praktyki w tym zakresie
    • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
    • Dostępne miary w analizie danych internetowych
    • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
    • Ustalanie czytelników serwisu
    • Analiza w obszarze wyszukiwania
    • Analiza skuteczności kampanii PPC
    • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
    • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
    • Zastosowanie procesu DMAIC
    • Analiza stron z nurtu Web 2.0
    • Mity z obszaru analizy danych internetowych
    • Obliczanie współczynnika konwersji
    • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

    Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!


    • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
    • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
    • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

    Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

    Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

    • Historia analiz danych internetowych
    • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
    • Sposoby zbierania danych do analizy
    • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
    • Dostępne analizy jakościowe
    • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
    • Najlepsze praktyki w tym zakresie
    • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
    • Dostępne miary w analizie danych internetowych
    • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
    • Ustalanie czytelników serwisu
    • Analiza w obszarze wyszukiwania
    • Analiza skuteczności kampanii PPC
    • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
    • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
    • Zastosowanie procesu DMAIC
    • Analiza stron z nurtu Web 2.0
    • Mity z obszaru analizy danych internetowych
    • Obliczanie współczynnika konwersji
    • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

    Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!



    EAN 9788324618804
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2009-03-26
    Tytuł oryginalny Web Analytics: An Hour a Day
    ISBN 978-83-246-1880-4
    Autor Avinash Kaushik
    Tłumaczenie Tomasz Walczak
    Wydawca Helion
    Ilość stron 496
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 180x235
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863