KSIĄŻKA
Google Analytics Dla Marketingowców - Martyna Zastrożna [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Systemy operacyjne
Autor Martyna Zastrożna
Ilość stron 172
Okładka broszurowa
Opis Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline''owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda? W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod - Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców. Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
EAN 9788324681006
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-11-12
ISBN 978-83-246-8100-6
Autor Martyna Zastrożna
Rok wydania 2014
Ilość stron 172
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 20.8 x 13.9 cm