GRA
Gra Szalone porządki Kapitan Nauka - Hubert Bobrowski [GRA]

5199

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Logiczne
Autor Hubert Bobrowski
Opis

Sprytna miotło, przegoń kurz, niech bałagan zniknie już!

Gra edukacyjna Szalone porządki to pełna humoru zabawa, która łączy emocje i rywalizację z treningiem umiejętności segregowania i klasyfikowania przedmiotów według ich rodzaju, wielkości czy koloru.

Psotne kłębki kurzu znowu robią bałagan, trzeba je powstrzymać! Aby zaprowadzić porządek, gracze szukają przedmiotów rozrzuconych w różnych pomieszczeniach i wrzucają je do składanego kufra 3D. Przeszkadzają im w tym małe podstępne kłębki, z którymi można poradzić sobie tylko z pomocą mioteł. Gra doskonali myślenie logiczne, pamięć, spostrzegawczość i refleks. Proste zasady oraz trzy warianty rozgrywki umożliwiają rywalizację z innymi graczami, kooperację oraz grę w pojedynkę.

Gra Szalone porządki umożliwia trzy sposoby rozgrywek. Najprostszy wariant typu memory polega na wyszukiwaniu przedmiotów tego samego rodzaju i dobieraniu ich w pary. W wariancie kooperacyjnym gracze współpracują, wyszukując jak najszybciej przedmioty, zanim kłębki opanują pomieszczenie i nabałaganią. W wariancie rywalizacyjnym gracze ścigają się, który z nich jako pierwszy uporządkuje swoją planszę. Gra Szalone porządki zintegruje zarówno młodszych, jak i starszych graczy w czasie rodzinnych rozgrywek, dostarczając mnóstwo pozytywnych emocji. Gra idealnie sprawdzi się również w wariancie jednoosobowym.

Pełne szczegółów, barwne ilustracje Katarzyny Urbaniak przykuwają wzrok i angażują uwagę dzieci, wspierając trening spostrzegawczości wzrokowej, pamięci i koncentracji.

Plansze, żetony i miotły zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Wiek:+3 Ilosc graczy:1-4 osoby Czas rozgrywki:10-20 minut

EAN 5904905917126
Dział GRA
Data premiery 2024-08-28
ISBN 5904905917126
Autor Hubert Bobrowski
Rok wydania 2024
Wydanie 2
Liczba nośników [1xGRA]
Długość (razem z opakowaniem) 250
Szerokość (razem z opakowaniem) 245