KSIĄŻKA
Grafika 3d Czasu Rzeczywistego Nowoczesny Opengl - Jacek Matulewski [KSIĄŻKA]
7699
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Systemy operacyjne |
Autor | Jacek Matulewski |
Ilość stron | 296 |
Okładka | miękka |
Opis | Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby "przesiąść się" ze starego OpenGL na nowy. Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D. Dowiesz się: jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki nauczysz się programować shadery w GLSL poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować Powinieneś znać: podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows |
EAN | 9788301179663 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2014-10-07 |
ISBN | 978-83-01-17966-3 |
Autor | Jacek Matulewski |
Rok wydania | 2014 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 296 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 23.5 x 16.5 cm |
Jacek Matulewski
Systemy operacyjne
Książki