KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Automotywacja [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Seria | VIP |
Autor | Harvard Business Press |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Opis |
Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki Ludzki kontakt w miejscu pracy Sukces wymaga energii Czy pracujesz zbyt ciężko? Niedobór snu. Morderca wydajności pracy Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje? Przywództwo z wyczuciem Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust? Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania. Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe. Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy. Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |
EAN | 9788324617098 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-05-11 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Bringing Your Whole Self to Work |
ISBN | 978-83-246-1709-8 |
Seria | VIP |
Autor | Harvard Business Press |
Tłumaczenie | Joanna Krzemień-Rusche (artykuły 2, 4, 5, 7), HBRP (artykuły 1, 3, 6, 8) |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |