KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 264 |
Okładka | twarda |
Opis |
Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego
O powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub traktuje jako "zło konieczne" i przygotowuje się ją w postaci kilku lakonicznych punktów nie oddających pełnego obrazu sytuacji przedsiębiorstwa i planowanych działań. Tymczasem dobrze zaprojektowana strategia może okazać się początkiem dynamicznego rozwoju firmy, spowodować wzrost zysków i zapewnić lepszą pozycję na rynku. Należy jednak umieć rozpoznać i uwzględniać czynniki mające wpływ na planowaną strategię. "Harvard Business Review. Doskonalenie strategii" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych planowaniu strategicznemu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak internet wpłynął na planowanie strategiczne w wielu przedsiębiorstwach, jak tworzyć strategie, których lektura nie będzie nużąca, i jakimi regułami się kierować w procesie ich przygotowywania. Nauczysz się stosować instrumenty inżynierii finansowej i tak planować działania, że wydajność Twojej firmy wzrośnie.
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |
EAN | 9788373619111 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-02-21 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Advances in Strategy |
ISBN | 83-7361-911-9 |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Michał Lipa, Piotr Fraś, Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 264 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |