KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja [KSIĄŻKA]
Kategoria | Komunikacja, kontakty międzyludzkie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 218 |
Okładka | twarda |
Opis |
Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami. "Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |
EAN | 9788373619036 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-11-15 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Effective Communication (Harvard Business Review Paperback Series) |
ISBN | 83-7361-903-8 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Michał Lipa |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 218 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |