KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 216 |
Okładka | twarda |
Opis |
Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |
EAN | 9788373619081 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-07-19 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Mergers and Acquisitions |
ISBN | 83-7361-908-9 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 216 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |
Długość (razem z opakowaniem) | 215 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 150 |