Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Harvard Business Review. Kobiety i biznes [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Kariera zawodowa
    Seria Harvard VIP
    Autor Harvard Business School Press
    Ilość stron 232
    Okładka twarda
    Opis

    Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

    Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

    Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

    • obraz kobiecej drogi kariery -- raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
    • "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
    • siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
    • studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
    • praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
    • kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia.

    "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

    EAN 9788324602650
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2006-12-19
    Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Women in Business
    ISBN 83-246-0265-8
    Seria Harvard VIP
    Autor Harvard Business School Press
    Tłumaczenie Ewa Borówka, Joanna Krzemień-Rusche
    Wydawca OnePress
    Ilość stron 232
    Okładka twarda
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary A5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863